استفاده از قدرت بازاریابی | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

تابلوهای مراقبت در بازار
حتی هنگامی که وضعیت اقتصاد در نوسان است ، تقاضا برای متخصصان بازاریابی اغلب نسبتاً ثابت می ماند. شرکت ها نیازهای مستمر به کارشناسان بازاریابی دارند که می توانند استراتژی های فروش و تبلیغات را توسعه دهند ، مشکلات پیچیده را حل کنند و ایده های جدیدی را برای تبلیغ محصولات و خدمات ایجاد کنند. در حالی که بسیاری از متخصصان بازاریابی دارای یک مدرک در تجارت با یک بازاریاب اصلی هستند ، این تنها راه ورود به این رشته نیست. به عنوان مثال ، برخی از شرکت ها و شرکت های بزرگتر برنامه های آموزش انحصاری بازاریابی را برای فارغ التحصیلان دانشگاه ارائه می دهند تا بتوانند در این زمینه تجربه دستی بدست آورند و در کنار شرکت رشد کنند.

بسیاری از جنبه های بازاریابی به حرفه ای ها اجازه می دهد تا در بخش های مختلفی گسترش یابند ، و مهارت های تخصصی در زمینه هایی مانند تبلیغات و روابط عمومی ، تحقیقات بازار ، بازاریابی آنلاین ، تبلیغات و مدیریت فروش ایجاد کنند. در سال 2014 ، یک مقاله مجله Forbes روند بازاریابی دیجیتال را برای سال 2015 و بعد از آن پیش بینی کرد ، و تأکید کرد که کانال های بازاریابی سنتی همپوشانی بیشتری را تجربه می کنند و بازاریابی دیجیتال با پیشرفت همزمان با فناوری ، به سرعت رشد می کند.

مدیر روابط عمومی
ادارات روابط عمومی مسئولیت مدیریت ارتباطات با رسانه ها ، مصرف کنندگان و عموم را برعهده دارند. شرکت ها ، سازمان های غیر انتفاعی ، آژانس های دولتی و مؤسسات آموزشی همه باید روابط عمومی را تا حدودی اداره کنند ، با این که نیازهای منحصر به فرد هر سازمان تمرکز و وظایف بخش روابط عمومی خود را نشان می دهد. به طور کلی ، افراد در این بخش ها به عنوان سخنگو و واسطه خدمت می کنند ، رویدادها یا تحولات مطبوعاتی را تبلیغ می کنند ، و به طور کلی کار می کنند تا شرکت یا سازمان بتواند تصویر مثبتی در نگاه مردم بگذارد.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

تحلیلگر تحقیقات بازار
تحلیلگران ، مدیران و مدیران تحقیقات بازار مسئولیت جمع آوری اطلاعات در مورد بازار هدف یک مارک یا محصول را دارند و ابزاری برای تحلیل رفتار خریدار و پیش بینی فروش تهیه می کنند. آنها ممکن است بطور مستقیم یا غیرمستقیم در تحقیق در مورد ترجیحات و رفتارهای خریدار ، انجام بررسی های تحقیقات بازار یا گروه های متمرکز ، و تفسیر داده ها برای تیم های بازاریابی و سایر بخش ها نقش داشته باشند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات ، MBA اختیاری است

مدیر تبلیغات
افراد دارای مهارت برنامه ریزی و ارتباطی قوی می توانند در یک حرفه به عنوان مدیر تبلیغات برتری داشته باشند. مدیران تبلیغات وظیفه برقراری ارتباط با مشتری ، نقشه برداری از استراتژی های تبلیغاتی و جدول زمانی ، تهیه بودجه تبلیغاتی و مذاکره با قراردادها برای قرار دادن رسانه ها را بر عهده دارند. آنها غالباً به نمایشگاه ها و کنوانسیون های تجاری سفر می کنند و برای مذاکره در مورد قراردادها با مشتری دیدار می کنند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

مدیر برند
مدیران برند مسئول توسعه و حفظ شهرت و یکپارچگی یک برند و شناسایی فرصتهای جدید بازاریابی هستند که در جهت تقویت برند خواهد بود. آنها داده های ارائه شده توسط تحلیلگران تحقیقات بازار را تجزیه و تحلیل می کنند و از چنین اطلاعاتی برای هدایت تیم های تحقیق بازار استفاده می کنند. هنگامی که یک شرکت نیاز به ایجاد یک چشم انداز برای یک برند یا ایده های طوفان مغزی برای یک تبلیغات تبلیغاتی جدید دارد ، برای ورودی ها و برنامه های خلاقانه به یک مدیر برند مراجعه می کند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

خریدار رسانه ای
کسانی که از مسافرت ، فروش و کار در محیطی پر سرعت لذت می برند ممکن است جریان مداوم تماسهای تلفنی ، ایمیل و جلساتی را که توصیف روز کاری یک خریدار رسانه ای است ، رونق دهند. خریداران رسانه ها وظیفه پیدا کردن رسانه های مناسب را دارند که حداکثر قرار گرفتن در معرض مخاطب هدف ، قرار دادن تبلیغات و مذاکره در مورد نرخ تبلیغات را ارائه دهند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

برنامه ریزان جلسات ، کنوانسیون و رویدادها
افراد دارای مهارت برنامه ریزی ، سازماندهی و ارتباطات قوی می توانند به عنوان یک جلسه یا برنامه ریز رویداد فعالیت خود را دنبال کنند. این مشاغل شامل کنفرانس های برنامه ریزی ، کنوانسیون ها و رویدادهای ویژه است. شرکتها ممکن است برنامه ریزان رویدادها را برای هماهنگی نمایش های تجاری و سایر رویدادهای شرکت ، سازماندهی جلسات و شناسایی و امن کردن مکان هایی مناسب برای تأمین مواجهه با سازمان یا ایجاد فروش استخدام کنند. آنها همچنین ممکن است درگیر مذاکره در مورد قراردادها و بررسی فاکتورها و لوایح رویداد برای تأیید پرداخت باشند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: